HOME | DD | Gallery | Favourites | RSS

| eeto-chan

eeto-chan [20612680] [] "..."

# Statistics

Favourites: 1729; Deviations: 6; Watchers: 266

Watching: 296; Pageviews: 12631; Comments Made: 2480; Friends: 296


# Comments

Comments: 294

hyacinthess [2012-06-25 17:15:01 +0000 UTC]

Thank you so much for the watch <3 I really appreciate it <3 (tiger and bunny wohoo <3)

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to hyacinthess [2012-06-28 20:57:02 +0000 UTC]

ouuuh welcomeeee

👍: 0 ⏩: 1

hyacinthess In reply to eeto-chan [2012-06-28 22:34:12 +0000 UTC]

your avatar is so cute btwwww ;w;

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to hyacinthess [2012-08-10 22:04:31 +0000 UTC]

ouuuh thank youuu even if i changed it...xD late reply is late dmn *sraps herself*

👍: 0 ⏩: 1

hyacinthess In reply to eeto-chan [2012-08-10 23:48:45 +0000 UTC]

ahhaha no problem tho >w<

👍: 0 ⏩: 0

Seishiki [2012-06-22 09:11:00 +0000 UTC]

Thank you soo much for the watch !ヽ(*・ω・)人(・ω・*)ノ
I really appreaciated it (T▽T; )
Oh my goodness your journal skin just catches my attention //stares //shot

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to Seishiki [2012-06-24 14:59:59 +0000 UTC]

ouh my, you don't have to thanks, i'm totally in love in your aaart~


teheee~

👍: 0 ⏩: 0

XelBlackHearts [2012-06-21 13:59:09 +0000 UTC]

A tak przy okazji, nie pogniewasz się jak cię z Watchuje Dawno już nie obserwowałem twojej twórczości ^^ Wypadałoby to nadrobić

👍: 0 ⏩: 0

XelBlackHearts [2012-06-21 13:58:21 +0000 UTC]

Po tylu latach nadal twoja kreska wywiera na mnie ogromne wrażenie, Akyo ^^ Trzeba przyznać że z upływem czasu twoje zdolności się rozwinęły Jak zawsze świetna kolorystka Ja osobiście mógłbym tylko pomarzyć żeby kolorować tak jak ty. A przydałoby mi się bo zamierzać wsiąść się stylowo jak Wakfu xDD Więc zapowiada się ciężko xD

Hmmm widzę że robisz Commisiony. Jak będzie mieć trochę wolnego czasu na przyjęcie zlecenia to daj znać. To bym ci co nie co zlecił Pieniędzy na porządne arty nigdy nie żałowałem xD

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-06-21 17:09:52 +0000 UTC]

taaaaaa? a mnie się wydawało, że zawsze uważałeś, że moja kreska jest za dziecinna, za komercyjna itp itd swoją drogą ten nick odczepił się ode mnie już dawno temu i wątpie żebyś nie zdawał sobie z tego sprawy więc miło by było jakbyś go jednak nie używał


commissiony mam puki co zamknięte ale jak otworzę to możesz coś zamówić hehe


no i watchuj, watchuj, toż nie mogę ci zabronić

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-06-21 18:50:29 +0000 UTC]

Wybacz jeśli w dawnym czasie bywałem chłodny lub niewychowany, chociaż oficjalnie uchodzę za nieokrzesanego wilka Kiedyś byłem dzieciakiem który lubił mówić pod wpływem emocji różne rzeczy, moją ulubioną kreską była cartoonowa i zawsze ją faworyzowałem, uważając że mangowa kreska jest zbyt mainstremowa Swoim czasie mówiłem różne głupoty, za które jest mi bardzo przykro. Było minęło. Dzisiaj myślę że każda kreska i zdolności są ciekawe. Natomiast ty zawsze imponowałeś mi pod wpływem niesamowitego kolorowania na tablecie, jak wspominam niesamowicie operowałeś piórem kolorując w PS
Co do nicku... No cóż poznałem cię jako Akyo i z natury jeśli kogoś poznaję pod jakimś przydomkiem to już do końca tak go nazywam z racji przyzwyczajania. Poza tym do ciebie niesamowicie dobre pasowało Akyo. A teraz jak cię nazywają?

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-06-21 20:21:53 +0000 UTC]

nie, że nie chcę ci wierzyć, że się zmieniłeś ale szczerze mówiąc nie mam pewności czy mam ochotę się przekonywać od czasu pamiętnego konwentu kiedy to (dla mnie wtedy bogu dzięki) widzieliśmy się po raz ostatni wiele się zmieniło i nie mam ochoty wracać do tego co było. mówią na mnie eeto, tak jak wskazuje nazwa mojego konta i nie używam formy męskiej (ty przy naszym ostatnim spotkaniu też raczyłeś dobitnie wręcz jej nie używać więc nie powinno ci to sprawić problemu)


wybacz, że jakoś nie pałam do ciebie sympatią, minęło sporo czasu i twoja obecność czy jej brak są mi poniekąd obojętne. jeśli podobają ci się moje prace, cieszy mnie to bardzo, tak jak cieszy mnie kazda kolejna osoba której się podobają. dlatego oczywiście jestem wdzięczna za watcha nie chodzi o to, że żywię do ciebie uraze z racji tego co się te lata temu wydarzyło, chodzi raczej o to, że nasze charaktery się raczej nie pokrywały i chociaz zapewne oboje się zmieniliśmy i to niewyobrażalnie, jakoś ciężko mi uwierzyć, że to jedno się zmieniło. dlatego, jeśli nie masz nic przeciwko, będę dla ciebie rysować dalej tak jak dla wszystkich ludzi, którzy zwracają uwagę na moje rysunki i poświęcili swój cenny czas na obejrzenie ich a także miejsce w swoim messege box'ie na ewentualne kolejne, ale nie licz na jakąś głębszą wymianę zdań, nie przepadam za płytkimi rozmowami skoncentrowanymi na sztucznej wymianie grzeczności a obawiam się, że tak wlaśnie nasze rozmowy będą wyglądać jeśli ewentualnie się jakieś nawiążą

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-06-21 20:45:25 +0000 UTC]

Spoko. Mnie też nie zależy jakaś dobitniej na naszych relacjach. Szczerze mówiąc ty masz gdzieś tam swoje życie, a ja swoje gdzie indziej. Ostatni raz widzieliśmy się hmmmm chyba 5-6 lat temu jak dobrze liczę. O tak - od tego czasu od grom rzeczy się wydarzyło, podróże po Europie, Castel Party, rynek książkowy, artystyczne wydarzenia... Fandom Warszawski. W ostatnim czasie miałem parę przygód i raczej nie szukam nowych wrażeń. O to się nie martw. Nie musisz mi wierzyć czy się zmieniłem czy też nie. Twoja uraza to już jest wyłącznie twoja osobista opinia. Ale osobiście że wiele się nauczyłem i zmienił pewne swoje cechy przez ostatnie lata.

Ostatniego czasu zrobił się ze mnie także sentymentalny wilk, zacząłem wspominać moje zloty i upadki na tle artystycznym. Zloty, spotkania, organizowane wydarzenia z Oekaki. I jak przypadkowo trafiłem teraz na twoją galerię i przypomniałem sobie miło spędzony z tobą czas. Ja sam nie gniewam się na ciebie. Cokolwiek się złego między nami kiedyś działo - Było minęło. Byliśmy wtedy dziećmi. Natomiast na pewno cię lubię, jakaś cząstka mnie w dawnych czasach bardzo lubiła więc i dziś jestem sympatycznie do ciebie nastawiony. Natomiast jak mówiłem jak ty będziesz mnie traktować to twoja sprawa. Podoba mi się twój styl i pracę dlatego też będę od czasu do czasu komentował, może coś zlecę. Spytałbym co tam u ciebie słychać poza Devem, ale to chyba nie jest konieczne.
Natomiast co do twojej płci, okej będę mówił do ciebie w formie żeńskiej. Ale przyzwyczaiłem się do ksywki Akyo i tak tęż będę mówił. Poza tym jakąś ciężko mi ciebie wyobrazić sobie teraz sukience. Szczerze mówiąc lepiej ci było jak chodziłaś w spodniach Przynajmniej na dzisiejsze standardy powiedziałbym że wyglądałaś jak prawdziwy kpopowy wokalista, jak G-Dragon z Big Banga
To tyle z mojej strony.

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-06-21 21:46:21 +0000 UTC]

kto wie, może kiedyś się dogadamy

ale co do nicku: musze cię jednak prosić abys się postarał i zmienił przyzwyczajenie bo to tak jakbyś nadal mówił do mnie męskim imieniem, ni kija to w obecnej sytuacji nie pasuje hehe


a co do tych spodni, lepiej to mi może i było ale świat taki wesoły nie jest i na obecne standardy nie jestem w stanie tego przeskoczyć więc takie gdybanie nie ma większego sensu, powciskam się jeszcze w te sukienki, co mie tam


no tak czy inaczej powodzenia i życzę jeszcze więcej wrażeń bo z tego co widze masz niesamowicie ciekawe życie hehe i oby tak dalej, to sie chwali

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-06-22 10:44:29 +0000 UTC]

Pewnie tak, nie jestem złym wilkiem, za jakiego uchodzę Więc pewnie prędzej czy później się do gadamy - Oto się raczej nie martwię.

Hmmmm to wolę mówić ci po imieniu w takim razie ^^ Nadal pamiętam jak masz na imię Dość rzadkie ale bardzo sympatyczne imię. Zawsze mi się podobało.

E tam. Szczerze mówiąc wyprzedzałaś swoją epokę pod względem ubierania się. Teraz umie w Wawie jest mega popularność kpopem. Powiem ci że choć sam nie jestem fanem tych azjatyckich zespołów to jednak Big Bang czy Shinee zwalili mnie z nóg. Naprawdę Big Bang to jeden z najlepszych zespołów jakich poznałem ostatniego czasu. A już parę lat temu ubierałaś się typowo Kpopowo. Dzisiaj umie wszyscy mangowcy chcą ubierać się kpopowo. Ja sam mam zamiłowanie do G-Dragona, T.O.P.a. W fandomie ostatnio uchodzę za takiego właśnie TOPa xDD Pewnie o Big Bangu coś słyszałaś. Jeśli nie to po prostu obczaj te klipy jak będziesz mieć trochę wolnego czasu:

Fantastic Baby [link] Aktualnie flagowy utwór zespoły, ale uważam że mają znacznie lepsze.

Monster [link] Aktualnie ich najnowszy klip z tego miesiąca.

What is Right [link] Mój ulubiony klip zespołu ^^

Haru Haru [link] Mega fajne.

Tonight [link] także jeden z moich ulubionych utworów.

Zanim powstał Big Bang, bo składa się on z pięciu wokalistów. To wcześniej dział jako GD&Top. To nie tajemnica że Top i G-Dragon są w związku xDD Aczkolwiek oficjalnie nigdy tego nie ogłosili. Po prostu to widać jak się razem zachowują za kulisami itp. Nawet powstało przysłowie że "GD jest na TOPie" kiedy do neta wyciekło pewnie fotko xDD Ale okej. Wracając do tematu. GD i TOP zanim zaczęli działać razem to mieli solowe klipy. Bardzo znany jest jeden z pierwszych kawałków GD - G-Market [link]
TOP także ma genialne single jak na przykład Turn it Up: [link]
Potem jakieś panowie poznali to zaczęli śpiewać wspólne kawałki jak na przykład Dont go Home [link] - w sumie sporo mieli dueli zanim założyli zespół Big Bang ^___^
Natomiast o Shinee to ci jeszcze opowiem. Shinee przeciwieństwie od Big Bangu niema tak barwnych i ciekawych wokalistów, ale za to mają lepszą choreografię taneczną

Pamiętam jak chodziłaś w taką genialną kratkę, bluzę, spodnie, nawet plecak. Sam dzisiaj na coś takiego poluje xDD

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-06-22 11:54:00 +0000 UTC]

no...tylko, że ja nie przepadam za kpopem...xD ale co do ich zachowania za kulisami, dwa słówka: to azjaci nie ma ich co oceniać z perspektywy zachowań w krajach europejskich, no ale tak czy inaczej są czy nie są, nat maj biznes, jak już mówiłam, nie interesuję się kpopem, jakoś nadal w moim sercu pozostaje japonia


i jednak muszę prosić o nick. nie wiem czy widzisz ale jednak na to naciskam a skoro naciskam to znaczy, że z jakichś powodów nie przytaknę na inną wersję, jesteś osobą ze strefy mangowej i tam ludzie zwracają się do siebie po nickach a zmiana przyzwyczajenia chyba nie jest aż taka trudna, że nie byłbyś w stanie tego zrobić na proźbę osoby której to dotyczy, prawda?

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-06-22 12:34:42 +0000 UTC]

Szczerze mówiąc jeśli chodzi o dzisiejszą perspektywę tolerancyjną w Europie to ci powiem że u nas już niema takich problemów homofobią jak dawniej. Szczerze mówiąc odkąd wróciłem rok temu do Wawy i fandomu to okazało się że ponad 80% mangowców do biseksualiści, zresztą tak samo jak Gothci z Castel Party i punkowcy xDD Natomiast wracając do mangowców to ponad 60% jest w związkach homo - i chodzi głównie tutaj o yuri... Co akurat uważam za wielką stratę dla męskiej strony fandomu xDDD Ale tak to już bywa. Wszystko tak szybko się zmienia. Jak ten świat idzie do przodu. Kpop mi się podoba, co nie oznacza że z Japońskiej kultury rezygnuje Nadal mam wielkie zamiłowanie do sztuki wojennej Japończyków, kreski i ich kultury

Skoro tego sobie życzysz to będę mówił do ciebie eeto. Uważam że lekko ten nick do ciebie nie pasuje Ale szanuje twoją opinie i poza tym cię lubię więc spełnię twoje życzenie.

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-06-22 20:11:00 +0000 UTC]

no z tym, że mi nie chodziło o kwestię tolerancji a o niezdrową skłonność europejczyków do kojarzenia wszystkiego z homoseksualizmem


dziękuje hehe i spokojnie, pasuje wystarczająco

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-06-27 14:04:38 +0000 UTC]

Naprawdę? Myślę że większość europejczyków kojarzy Japończyków z Sony PlayStadion, Technologią, samochodami i samurajami xDD Bardziej już europejscy mangowcy w pierwszej kolejności skojarzą kulturę japońską z yaoi. Tak przynajmniej mi się wydaję Ostatniego czasu większość produkcji japońskich anime z lekka zaniżyła poziom, postawiono na desing postaci i urocze anime. Na przykład taki Uta no prince sama albo Kuroshitsuji. Teraz producenci tworzą anime pod sprzedaż i mass niż pod jakość. Nie zaprzeczę że kolorystycznie ładnie to wszystko wygląda, ale gdzie tu fabuła, gdzie akcja, gdzie scenariusz. Kiedyś mieliśmy takie pozycję jak Dragon Ball Z, Łowca Dusz, Slayers, Naruto, Death Note. Po takich tytułach widać że twórcy nie stawiali na to żeby przypodobać się czytelnikom, ale stawiali żeby ich projekt był epicki. Dzisiaj mamy od grom nowych tytułów, ale żaden nawet niema co się równać z tym co oglądaliśmy na RTL7, RTL2 czy Polsacie. Spójrz Dragon Ball Z ludzie będą wspominać do końca życia jaki to był epicki projekt albo Death Note. A taki Kuro, APH czy Uta to będzie modne przez rok max dwa lata, a potem ludzie zapomną o tym i będą oglądać nowy shit - bo te projekty nie mają czegoś takiego jak duszy jaką miały stare animacje. Tak naprawdę ostatnia porządna anime jaką oglądałem to było Baccano! chciałbym jeszcze to samo rzec o Toppa Tengen Gurren Laggan, ale akurat Laggan choć miał świetną kreskę i dużo akcji, to jednak scenariusz był bardzo słaby. Fabuła nudziła. Dzisiaj powoli dominacje w zakresie seriali animowanych przejmują Francuzi, jak choćby i serial Wakfu albo Oban Star Racers. Nick tworzy piękne animacje jak Avatar Aang czy Korra - właśnie wreszcie zaliczyłem sezon pierwszy Korry - i oglądając ją czy Wakfu znów poczułem się tak jakbym oglądał pierwszy raz oglądał DBZ xDDD Tak czy siak trzeba przyznać świat się zmienia. Ja sam do yaoi nic nie mam, zresztą wiesz. W końcu nawet w mojej powieści były wątki yaoi, a ja sam lubiłem oglądać shonen-ai Gravitation Ale dzisiejsze japońskie produkcje zostawiają wiele do życzenia

Sorry że tak późno odpisałem, ale 5 dni temu ogłosiłem powrót na Deva i teraz mam niezły nawał komentarzy i spraw na głowię - znów działam artystycznie

A tak w ogóle jedziesz na AnimatSuri?

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-06-27 22:28:35 +0000 UTC]

ja nie mówię, że świat kojarzy japończyków z homoseksualizmem (i nie mam pojęcia gdzies ty to z mojej wypowiedzi wyczytał) a o fakt, że azjaci są (zwłaszcza ci sławniejsi i zwłaszcza przed publiką) nastawieni na fanservice, definitywnie nie świadczy o ich homoseksualiźmie


wybacz ale ja się z tobą nie zgodzę. osobiście, tak jak do 'łowców dusz' nic nie mam i 'slayersów' tez wspominam dość miło, bo niezła to była dziecięca rozrywka, tak, bądźmy szczerzy, 'dragon ball' nie powala. szczerze mówiąc wspominam te serie jako źródło najdłuższych 3 sekund w moim życiu. składa się głównie z przeciąganych scen, prostej, nieskomplikowanej fabuły i raczej sztampowych postaci. jasne, że nie zapomnimy, bo to 'bajki' z naszego dzieciństwa, ale to nie sprawia, że automatycznie ląduje on na półce serii doskonałych. klasyk, może, ale z pewnością nie świetna seria. zresztą podobnie jest z 'naruto'. nie odbieram im miejsca w historii, gdzie się definitywnie zapisały (gdzies tam obok 'sailor moon' i tym podobnych) ale stwierdzanie, że akurat te serie nie idą na sprzedaż i mass to już lekka hipokryzja, nie sądzisz? są przeciągane do granic możliwości i, bądźmy szczerzy, głównie dla samej sprzedaży bo idea już dawno w tym umarła a historia zaczyna zataczać błędne koło z braku pomysłów autorów. poza tym nie jestem co prawda na bieżąco z nowymi seriami ale odnoszę wrażenie, ze i w tej kwestii jednak nie do końca masz rację. tak jak 'uta' jest mi niestety obca (kojarzę tylko ze słyszenia) tak jednak kuroshitsuji chyba nie tylko nie umarło po roku ale od lat jest dość popularne i wciąż nie planuje odchodzić. całkiem nieźle się trzyma i jest rozpoznawalne (serii nie widziałam, czytałam tylko pierwszy tom i to głównie ze względu na to, ze współlokatorka gdzieś go wygrzebała i był pod ręką, fanką serii nie jestem). a co do 'hetalii' to nie można odbierać jej tytułu jednej z najoryginalniejszych serii jakie się w polsce pojawiły. właściwie nie widzę sensu oceniania fabuły w 'hetalii', zwłaszcza, że jej historia właściwie napisała się sama. poza tym nie jestem co prawda jakąś wielką znawczynią tej serii, ale autorów za pomysł podziwiam. w niesamowicie zabawny i ciekawy sposób pokazali historię świata. nie wiem jak można posądzać tę serię o zrobienie jej pod sprzedaż, przecież zaczynała jako krótkie komiksy internetowe. to, że projekt postaci jest przyjemny dla oka, nie sprawia, że należy ją jakoś surowiej oceniać. poza tym jeśli chodzi o popularność, to akurat 'hetalia' tez od dawna króluje jeśli chodzi o popularność i wątpię, żeby ludzie o niej po prostu zapomnieli. poza tym biorąc pod uwagę współczesne tępo produkcji, kuroshitsuji i hetalia są już dość wiekowymi seriami


co do francuskiej animacji: jak wiadomo nasze gusta są rozbieżne i tu nie ma co dyskutować. do mnie osobiście ani 'avatar' ani 'wakfu' jakoś nie trafiają, ani od strony fabuły ani wykonania, a 'oban', przynajmniej z tego co pamiętam, animacyjnie nawet mnie urzekł ale po pierwszych paru minutach zainteresowania samą animacją również minął mnie gdzieś daleko. co oczywiście nie znaczy, że wszystkich tych serii szacunkiem nie darzę, a zwłaszcza autorów, którzy się wybili. po prostu nie mój typ


nie, puki co żadnych konwentów w planie nie mam

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-07-05 08:53:05 +0000 UTC]

Oho dawno tak nie debatowaliśmy
Ja mam troszeczkę inne podejście do starszych i nowszych animacji. Według mnie starsze animacje miały w sobie dusze i każda z nich było w swoim rodzaju oryginalna. Prawda że fabuła w Dragon Ball Z nie należy do najbardziej skomplikowanych, ale animacja ta ma bardzo wiele pozytywnego wpływu na młodzież i uczy pewnego rodzaju moralności. TVN bardzo okrutnie zjechało DBZ mówiąc że to jest mordobicie, zabijanie i seksowne scenki. Ale według animatorów, rysowników, mangowców DBZ uczył właśnie odróżniania dobra od zła, co to jest poświecenie dla innych, czym jest bezsensowna duma, nigdy nie podawania się itp. Natomiast postacie w DBZ były bardzo fajnie dopracowane, Szatan Serduszko i Vegeta co byli źli stali się z czasem dobrzy, bardzo fajne dopracowanie głównych złych. Bo dla mnie Frezza i jego imperium był bardzo pomysłowe, tak samo turniej Cella. Nie zaprzeczę że DBZ miał od grom filerów xDDD Nie które były straszne bo prawda że scenki walki były nawet wydłużane na parę odcinków. Ale polecam przeczytać mange, 47 tomów DB jest niesamowite i totalnie bez filerów. Dwa lata temu powstało coś takiego jak DBZ Kai co jest DBZ bez filerów. Z 270 odcinków dawnego DBZ zrobili DBZ Kai co ma jedynie 100 Nawet fajna sprawa, niby odgrzewany kotlet, ale bez głupich dodatków. Chodzi mi oto że starsze animacje były bardzo oryginalne. Clamp X, Czarodziejki z Krainy Marzeń, Jeanne de Kamikadze, Dragon Ball, Hellsing, Slayers, Soul Hunter, Detektyw Conan, Naruto itp. Są oryginalne. Każda z tych serii ma fajny wachlarz postaci i ekstra scenariusz. Natomiast dzisiejsze animacje są bez duszy. Dzisiaj większość anime z Japonii są do siebie cholernie podobne pod względem motywu, scenariusza, postaci itp. Że można to zmieszać wszystko w jednym kotle. Kiedyś jak włączałeś dwie różne anime to były dwa różne ciekawe światy. Natomiast dzisiaj na przykład taki gatunek yaoi to wszystkie nowe serie są do siebie podobne że można nawet mówić w pewnym sensie o plagiacie. Tak samo pozostałe gatunki. W Warszawie zaczęto mówić o nowa seria anime, ciekawe czym będzie się różnić od Kuro, APH czy Prince Sama - pewnie niczym. Zauważyłem że scenarzyści Japońscy lekko się wypalili i nie mają czego już wymyślać. Widzą że takie Kuro się sprzedaję to mówią okej ludzie to robimy że jest chłopak ubieramy go w sukienkę (nastolatki będę w niewniebowzięte) i będzie miał chłodnego opiekuna xDD Albo zróbmy tak jak w APH że jest dzieciak ala Hetalia i ma swojego opiekuna Ludwika co za nim gania cały czas. Po prostu motywy zaczęły się powtarzać. Wiesz na przykład Kuro na początku wydawał mi się pomysłowy, motyw diabła, sprzedaż duszy, jest Belzebub jako lokaj Sebastian co opiekuje się młodym arystokratą. Na początku zapowiadała się z tego fajna i mroczna seria. Ale potem zaczęło się pojawiać z odcinka na odcinek co raz więcej gagów i scenek z podtekstami yaoi między Sebastianem i Cielem. Tak samo w APH, pierwszy tom bardzo mi się podobał bo jak to ładnie ujęłaś pomysłowa personalizacja krajów i przestawienie ich historii Podobał mi się motyw z Cesarstwem Rzymskim albo wojna Angielsko-Amerykańska. Ale potem z czasem pojawiły się co raz więcej scenek także z podtekstami yaoi. Ja wiedział na początku że seria ma być humorystyczna, ale jednak Hetalia też obniżył lotu. Lubię tę serię już tylko dlatego że mam zamiłowanie do ładnie rysowanych mundurów xDDD Ale ogólnie teraz wszystkie nowe serie jakie wychodzą nie wiele się różnią od siebie. Ten sam motyw że jest bohater ala uke który ma opiekuna lub większą paczkę opiekunów i zaczynają się humorystyczne rzeczy z podtekstami yaoi. Kiedyś autorzy stawiali na oryginalność, rozumiem że rysownicy mało zarabiają i że jeśli projekt jest popularny i lubiany to się wybijają, ale tworzenie teraz pod mass yaoistki czy nastolatki to dla mnie zły sposób tworzenia. Natomiast prawda że dzisiaj raz na jakiś czas powstaje ekstra seria jak na przykład Baccano czy Durarara albo Gurren Laggan. Ale to też są projekty które w porównaniu z fabułą Slayers czy Soul Hunter są bardzo słabe. Niezaprzeczalnie Soul Hunter albo Slayers miał bardzo piękny świat i dopracowane wątki. Mi właśnie chyba tego dzisiaj brakuje serii która ma dobrą i wciągającą fabułę, a nie że jest animacja co każdy odcinek jest tylko humorystycznymi scenkami bez większego sensu. Na przykład ostatnio powalił mnie świetną fabułą Avatar Legenda Korry gdzie była bardzo poważna i dojrzała fabuła, uzbierałem także całe Full Metal Alchemist gdzie zakończenie było epickie. Właśnie takie serie sobie cenie ^___^ Ale z całej naszej rozmowy po prostu wynika że każdy z nas ma swoje gusta i każdy z nas ceni sobie innego rodzaju animacje, scenariusz czy akcję

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-07-05 09:41:09 +0000 UTC]

a może po prostu autorzy akurat to lubią i rysują co lubią? to, że akurat u ciebie nie pojawia się wewnętrzne 'me gusta' jak widzisz taką serie, nie znaczy, że seria jest zła, jak autorka lubi facetów w kieckach i podteksty yaoi to niech rysuje facetów w kieckach i podteksty yaoi, tak to już czasem bywa, że autorzy rysuja co lubią


i dlatego już na początku tej poniekąd bezproduktywnej i pozbawionej jakiegokolwiek celu konwersacji dałam ci do zrozumienia, że nie ma sensu jej kontynuować, mamy zupełnie inne podejście i to się raczej nigdy nie zmieni ile razy i po jakim czasie nie próbowałbyś do mnie pisać więc pozwolisz, że na tym dyskusja się zakończy

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-07-05 09:58:29 +0000 UTC]

Oj nie gniewaj się to tylko zwykła debata xDD Nie chciałem cię urazić
Ale masz rację, każdy z nas ma swoje gusta i swoje klimaty. Ja siedzę w Mroku, Dark Fantasy, Gothic, Animacje typowo Tim Burtonowskie i Hellsingowe. A także doceniam kreskę Francuzką - Ty natomiast cenisz inne projekty ^^ Przecież nie narzucam ci zdania czy też swoich poglądów - tylko mówię co sadze o dzisiejszym podejściu japońskim autorów do tworzenia nowych serii Natomiast szczerze mówiąc ciesze się że masz inny gust - gdyby wszyscy mieli te same gusta i poglądy to nie byłoby ciekawych dyskusji i wymiany zdań, każdy jest inny i dzięki temu świat jest znacznie bardziej kolorowy Ale byłaby nuda gdyby wszyscy byli tacy sami xDD Zapewniam że bardzo przyjemnie mi się z tobą piszę i wymienia się podejściami do różnych rzeczy ^^ Skoro jak już stwierdziłaś - zakończyliśmy temat naszych podejść do dzisiejszego rynku anime to zmieńmy temat xDD

Powiesz co tam słychać pod względem nauki. Studiujesz może?

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to XelBlackHearts [2012-07-05 14:26:43 +0000 UTC]

nie jestem pewna czy pamiętasz początek tej konwersacji ale jak już mówiłam, nie mam zamiaru dyskutować na temat mojego życia prywatnego, tego typu pytania są więc nieco bez sensu

👍: 0 ⏩: 1

XelBlackHearts In reply to eeto-chan [2012-07-05 16:58:55 +0000 UTC]

Okej Okej xDDD Jak chcesz

👍: 0 ⏩: 0

0toto [2012-06-20 21:07:31 +0000 UTC]

*replying the comment I accidently deleted*
*Sob*
*I'm such a tard*


ANyway, I've been doing alright! just being slow at drawing because I lack inspiration *sob*


How about you??

Have you been doing ok Toast?


sfljafsdj --it's so hard to get used to yo name now OTL ---

sdlfdjf hnnng

Btw...I still have teh icon u made see

I found it in my pile of dead rp icons
dslfjslfdjs
So long agoooo

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to 0toto [2012-06-28 20:54:37 +0000 UTC]

ouh, i have exams right now so i am so slow in replies etcccc


owowwwwwo is still alive tooxDDD ouuuu memories, memorieeees

👍: 0 ⏩: 1

0toto In reply to eeto-chan [2012-06-29 18:10:42 +0000 UTC]

sdlfjafld amgd! WISH YOU GOOD LUCK THEN! asdflsagj


and ahaha amgd...yeeeeeesh
awfds good times...
I feel sooo old now
how long has it been? it feels like a decade for me!

fsdlafsj*feels fuzzy*

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to 0toto [2012-08-26 12:50:01 +0000 UTC]

ouh gosh it's like...2 years or something? D:

👍: 0 ⏩: 1

0toto In reply to eeto-chan [2012-09-18 20:12:32 +0000 UTC]

TWO YEAAAAAAAAAARS?!!! NUH-UH!?
HAS IT?! TWO YEARS?!

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to 0toto [2012-09-26 22:18:20 +0000 UTC]

ouh yeap hard to belive it's so long isn't it?...xD

👍: 0 ⏩: 1

0toto In reply to eeto-chan [2012-09-28 16:00:46 +0000 UTC]

AMGD! SO many memories!
Btw Toast-EETO *lol I have such a habit of still calling you by your old name*

I got your invite!
SO you're now on my msn!
I haven't been on though because of Orientation and moving (to the dorms)

👍: 0 ⏩: 0

trixychuu [2012-06-18 20:33:58 +0000 UTC]

zaczepił mnie ten smile

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to trixychuu [2012-06-18 20:58:19 +0000 UTC]

hehe uroczą masz galerie ; u ; wręcz nie mogłam nie zwatchować

👍: 0 ⏩: 1

trixychuu In reply to eeto-chan [2012-06-18 21:30:54 +0000 UTC]

awww dzięki bardzo
Twoje też prze urocza <3

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to trixychuu [2012-08-10 22:24:24 +0000 UTC]

owww

👍: 0 ⏩: 0

Focrizis [2012-06-18 15:10:17 +0000 UTC]

THANKS FOR THE !!

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to Focrizis [2012-06-19 20:07:10 +0000 UTC]

you're welcome! ; u ;

👍: 0 ⏩: 0

GrandDoro [2012-06-16 12:15:49 +0000 UTC]

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to GrandDoro [2012-06-19 20:07:21 +0000 UTC]

welcomeeeee

👍: 0 ⏩: 0

Miha-ru [2012-06-15 13:12:45 +0000 UTC]

Thank you for the
I'm glad you like my cosplay and wish you a sunny day

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to Miha-ru [2012-06-19 20:08:06 +0000 UTC]

you're very welcome and have a nice day too!

👍: 0 ⏩: 0

KruelaD-Savic [2012-06-13 23:00:17 +0000 UTC]

and

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to KruelaD-Savic [2012-06-19 20:08:17 +0000 UTC]

welsomeeeeee ^u^

👍: 0 ⏩: 0

jeusev [2012-06-11 06:28:44 +0000 UTC]

WAT--
//SOBS
I'M NOT WORTH FOR EET--
//SOBSSSSSSSSSSSSS

b-but thank you--
really--
what can i do to repay you //sob

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to jeusev [2012-06-12 14:21:56 +0000 UTC]

just rp with me bby! ....or draw for me bishy harold

👍: 0 ⏩: 1

jeusev In reply to eeto-chan [2012-06-13 13:32:41 +0000 UTC]

OH GOD I WILL DO BOTH
ASDKJ;ASDKJ;
JUST WAIT FOR BISHIE HAROLD BBY
JUST WAIT

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to jeusev [2012-06-13 15:53:38 +0000 UTC]

can't waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaait

👍: 0 ⏩: 0

akira789 [2012-06-10 20:24:22 +0000 UTC]

Dziękuję za favy

👍: 0 ⏩: 1

eeto-chan In reply to akira789 [2012-06-12 14:22:13 +0000 UTC]

jor łelkooooom~

👍: 0 ⏩: 0


| Next =>